Pribatutasun-politika

Aenan, gure bezeroen datu pertsonalak modu garden eta seguruan erabiliko direla bermatzeko konpromisoa hartzen dugu. Beraz, pribatutasun-politika honen berri ematen dizugu, Datu Pertsonalak Babesteko indarrean dagoen araudian ezarritakoaren arabera, eta, bereziki, Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 2016ko apirilaren 27ko 2016/679 (EB) Erregelamenduan eta Datu Pertsonalak Babesteari eta Eskubide Digitalak Bermatzeari buruzko abenduaren 5eko 3/2018 Lege Organikoan ezarritakoaren arabera.

1. Nor da tratamenduaren arduraduna?

Aena S.M.E., S.A (aurrerantzean, Aena)

Helbidea: Peonías 12, 28042, Madril.

IFZ: A86212420

Harremanetarako telefonoa: (+34) 91 321 10 00

Madrilgo Merkataritza Erregistroa, 28.806 liburukia, 211. folioa, 8. atala, M-518648 orria

Datuak babesteko ordezkaria: dpd@aena.es

2. Zein datu pertsonal trata ditzakegu?

Aenak tratatu ditzakeen datu pertsonalak zugandik datoz zuzenean, edo zure nabigazioaren eta webgunean edo aplikazioan erabiltzearen ondorioz sortzen dira. Zehazki, datu hauek trata ditzakegu:

  • Identifikazio- eta harreman-datuak (izena, abizenak, NANa, helbidea, posta elektronikoa, telefono-zenbakia).
  • Informazio ekonomikoari eta transakzionalari buruzko datuak (erosketei, erreserbei, eskaerei, itzulketei eta ordainbideei buruzko datuak).
  • Haien gustuei eta lehentasunei buruzko informazioa, nabigazioan eta egindako erosketetan oinarrituta.
  • Aparkaleku-zerbitzua erabiliz gero eta Aena Clubeko kide izanez gero, autoaren matrikula-zenbakia Aena Cluben gordeko da, aparkaleku-zerbitzuak zenbat denboraz erabili diren zehazteko eta fakturatu ahal izateko.
  • Aenak wifi sarbide-puntuei (kokapena) buruzko informazioa edo haren latitudeari eta luzerari buruzkoa bilduko du, informazio horrek zure kokapena erakusten lagun diezagun, gure zerbitzuak eman ahal izateko.
  • Food to Fly, Aena Travel eta Shop to Fly atarietan parte hartzen duten enpresa batzuek (aurrerantzean, “Aena Marketplaces”) zuk erositako eta horren barruan hasitako produktu eta/edo zerbitzuen berri ematen digute.
  • Aena Clubeko kide bazara eta fidelizazio-txartela kontratatzea eskatzen baduzu, banku-erakunde laguntzaileak zure datuak jakinaraziko dizkigu klubeko kidea zarela egiaztatzeko. Era berean, txartelaren titularra zarenean eta txartelarekin erosketa kopuru jakin bat egin duzunean, klubari lotutako abantaila eta onurez gozatu ahal izateko.
  • Aenaren MarketPlaceko atarian eskaintzen diren produktu eta zerbitzuei buruz argitaratzen dituzun iruzkinak eta balorazioak. Kontuan izan publikoak direla eta ez isilpekoak, eta atarian nabigatzen duen edozein erabiltzailek informazio hori eskuratzeko aukera izango duela.
  • Zure sare sozialen bidez emandako datuak, gure zerbitzuetara sartzeko erregistroa erregistratzeko gaitutako sare sozialeko zure kontuaren bidez egiten bada.
  • Erregistroa behar duten zerbitzu batzuk eskaini ahal izateko, Aenak harremanetarako datu pertsonalak lor ditzake, Erabiltzaileak zerbitzuan sartzeko edo alta emateko unean eman dituenak, zerbitzua emateko. Zehazki, jakinarazten dizugu sarbide-erregistroa sare sozial baten bidez egiten bada, sare sozialen bidez emandako datuak erabili ahal izango ditugula, arestian azaldu dugun bezala. Erregistroa zuzenean sarbide-atariaren bidez egiten bada, erregistratzeko unean emandako datu pertsonalak erabili ahal izango ditugu, baita zure SIM txartela ere, erabiltzaile gisa identifikatu ahal izateko eta ahalik eta konexio onena bermatzeko (azken hori Wifi zerbitzurako).

    Era berean, sisteman erregistratuta geratzen diren eta WIFI zerbitzuari dagozkion helburuekin nahitaezkoak diren beste datu batzuk ere badaude, hala nola, wifi-ra konektatzen den gailuaren izena, MAC helbidea, IP helbidea, telefono-zenbakia eta IMEI (sarbidea telefono baten bidez egiten bada) eta konexio- eta nabigazio-datuak.

Jakinarazten dizugu eskatzen ditugun edo eska ditzakegun datu guztiak beharrezkoak direla pribatutasun-politika honetan deskribatutako helburuetarako, eta datu horiek ematen ez badituzu, ezingo gara zurekin harremanetan jarri, ezta planteatzen duzun edozein eskabideri erantzunik eman ere. Hori dela eta, aipatutako datuak eman ezean, ez erantzuteko eta ez izapidetzeko ahalmena izango dugu.

Garrantzitsua da ematen dizkiguzun datu pertsonalen egiazkotasuna bermatzea, eta aldian-aldian datu horiek berrikusteko eta eguneratzeko eskatu ahal izango dizugu, datu pertsonal horiek ahalik eta zehatzenak eta egiazkoenak izan daitezen, ahal den neurrian.

3. Zertarako tratatzen ditugu zure datuak? Zein legitimaziorekin tratatzen ditugu?

Cookien bidez webgune edo aplikazio honetan jaso ditzakegun edo jaso ditzakegun datu pertsonalak ondoren adierazten ditugun helburuetarako erabiliko dira:

Aena Cluben erregistratutako kide gisa (bezero osoa):

  • Aena Clubeko kide gisa eta kontratatutako harpidetzaren kudeaketa. Ezarritako kontratu-harremanean oinarritutako tratamendua, Klubaren Terminoak eta Baldintzak onartuz.


  • Bazkideei Aenaren zerbitzuen azken abantailei buruzko informazioa bidaltzea. Zerbitzu horiek, klubeko kide esklusiboak direnez, gozatu ahal izango dituzte, eta nola eskuratu. Horretarako, Aenak komunikazioak bidaliko dizkio VIP zerbitzuei, aparkalekuari eta Aenaren aireportu-kudeaketaren berezko beste zerbitzu batzuei buruz, bai eta horiei buruzko informazioa ere, baldin eta klubeko kide izaten jarraitzen badu eta jasotzeari uko egin ez badio.


    Tratamendu hori Aenako kide izatean eta Aena Klubeko kideei zuzendutako zerbitzu eta eskaintzetan oinarritzen da, klub horren terminoetan eta baldintzetan zehazten den bezala. Horren aurka egin ahal izango du edozein unetan, horretarako gaitutako kanalen bidez, bai kide gisa erregistratzen denean, bai jasotako eskaintzaren posta elektronikoan edo Aena Klubeko eremu pertsonalean.


    Jakinarazten dizugu, tratamendu horren aurka egiten ez baduzu, baliteke zerbitzuaren funtzionalitateak murriztuta egotea, ezin izango baitizugu klubeko kide gisa eskura dituzun abantailen berri eman.


    Aena Club Aenak klubeko kide gisa erregistratutako erabiltzaileei eskaintzen dien zerbitzu bat da. Bere helburu nagusia Aenaren zerbitzu edo prestazio jakin batzuetan dauden deskontu, promozio, eskaintza, berritasun eta abantailen berri ematea da, klubeko kide zarelako eskuratu ahal izango dituzunak, bai eta horiei buruzko informazio zehatz eta eguneratua bidaltzea ere, bazkide zaren aldetik. Hala ere, jakinarazpen horiei baja emateko eskaerak esan nahi du ezingo dizugula jakinarazi Klubaren bidez eskaintzen diren zerbitzuei une bakoitzean aplika dakizkiekeen deskontu, promozio, eskaintza, berritasun eta abantailen berri. Ondorioz, onura horiei buruzko informazioa jasotzen ez baduzu, edozein unetan eskatu ahal izango duzu komunikazioei baja emateko, politika honetan horretarako prestatutako kanalen bidez.


  • Merkataritza-komunikazio elektronikoak bidaltzea, Aenaren aireportu-kudeaketaren berezko beste produktu eta/edo zerbitzu batzuei buruzko informazioa emateko, lehengoak ez direnak. Komunikazio elektroniko horiek Aenak bidaltzen ditu – bere datuak hirugarrenei laga gabe –, eta VIP zerbitzuei, parkingari eta Aenaren aireportu-kudeaketaren berezko beste zerbitzu batzuei buruzko komunikazioei buruzkoak dira, bai eta horiei buruzko informazioari buruzkoak ere, klubeko kideei aurreko eskaintza esklusiboak bidaltzeaz gain.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.

  • Kalitate- eta gogobetetze-inkestak bidaltzea. Aenak mota horretako inkestak bidaltzen ditu izandako zerbitzuei buruz, haien gogobetetze-maila ezagutzeko, Aenak bezeroen iritzia ezagutzeko eta zerbitzuen kalitatea hobetzeko kontuan hartzeko duen interes legitimoan oinarrituta.


    Ildo horretan, barne-azterketa bat egin dugu, datuen babeserako duen eskubidea eta horrelako inkestak egiteko dugun interesa haztatuz, erabiltzailearen esperientzia eta zerbitzua bera hobetzeko. Ondorioztatu dugu zentzuzko igurikimen bat dagoela tratamendu horren inguruan, non ez diren bereziki babestutako datuak tratatzen eta ez duten erabaki automatizaturik hartzen.


    Tratamendu horren aurka egin dezakezu edo horri buruzko informazio gehigarria eskatu, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez edo dpd@aena.es helbidera mezu bat bidalita.


  • Beste merkataritza-komunikazio elektroniko batzuk bidaltzea. Aenak bidaltzen ditu komunikazio elektroniko horiek (bere datuak hirugarrenei laga gabe), aireportuko denden edo Aenak laguntzen dituen hirugarren enpresen deskontu-kupoi eta promozio gisa, honako sektore hauei buruz: automozioa eta ibilgailuen alokairua, aisialdia, bidaia-agentziak, turismoa, garraioa, hegazkin-konpainiak, jatetxeak, ehungintza, moda, edertasuna eta kosmetika, finantza- eta aseguru-etxea, prentsa eta aldizkariak, jokoak eta apustuak.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.


  • WiFi, AENAren Marketplace, AENA Club, Commerce atariak eta AENAren APPrako sarbidea edo saioaren hasiera, sare sozial baten bidez. Sarbidea edo saio-hasiera funtzionaltasun hori eskaintzen duen sare sozial baten bidez erabiltzeko aukera duzu (“login soziala”), betiere gure hasierako pantailan erabilgarri badago. Aukera hau saio-hasiera lehendik dagoen kontu bati lotzeko nahiz kontu berri bat sortzeko erabil daiteke. Kasu horietan, sarbide-kredentzialak inportatuko dira sare sozialeko zure kontutik, baita zure izena eta helbide elektronikoa edo telefono-zenbakia ere (beharrezkoa bada, aldez aurretik baimena emanda).

    Funtzionalitate hau erabiltzean, dagokion sare sozialak zure profil publikoaren informazio osagarria partekatu dezake gurekin, hala nola zure izena, sexua, gutxi gorabeherako adina edo profileko argazkia, zure erabilera-baldintzen arabera. Baldintza horiek arretaz berrikustea gomendatzen dizugu. Berariazko baimena eman ezean, ez dugu informazio gehigarri hori gordeko.

    Era berean, login soziala erabiltzeak bere jarduerari buruzko informazio jakin bat dagokion sare sozialarekin partekatzea ekar dezake. Horregatik, gomendatzen dizugu zure kontuaren pribatutasun-konfigurazioa berrikustea eta sare sozial horren pribatutasun-politika kontsultatzea, zure datuak nola kudeatzen diren jakiteko.

    Sarbide-mota hori hautatzen baduzu, zure datu pertsonalen tratamendua sare sozialetik informazioa lagatzeko baimena ematean eman diguzun baimenean oinarrituko da.


  • Ingurumen bereizgarria kudeatzea. Aena Club-eko kide zarenez, aparkaleku-erreserba egiten baduzu, kontsulta publikoa egingo da DGTren Atari Estatistikoaren bidez, ibilgailuaren matrikulari lotutako ingurumen-bereizgarria egiaztatzeko. Gutxiago kutsatzen duten ibilgailuak dituzten erabiltzaileei onurak edo deskontuak eskaintzeko erabiltzen da tratamendu hau, Aenak ingurumenaren babesa sustatzeko duen interes legitimoaren arabera.


    Alde horretatik, barne-azterketa bat egin dugu, datuak babesteko eskubidea eta DGTri kontsulta hori egiteko interesa haztatuz, erabiltzailearen esperientzia hobetzeko. Ondorioztatu dugu arrazoizko itxaropena dagoela tratamendu horren inguruan, ez baitira bereziki babestutako datuak tratatzen eta ez dutela erabaki automatizaturik eragiten.


    Tratamendu horren aurka egin dezakezu edo horri buruzko informazio gehigarria eskatu, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez edo dpd@aena.es helbidera mezu bat bidalita.


  • Profilak sortzea edo bezeroak segmentatzea. Aenak jasotako informazioa profil komertziala egiteko eta/edo bezeroak segmentatzeko erabiliko du, eskaintza komertzial pertsonalizatuak bidaltzeko eta gure aplikazio mugikorraren erabiltzaile gisa duen esperientzia hobetzeko.


    Tratamendu hori Aenako kideei komunikazioak bidaltzeko zerbitzua ematean oinarritzen da ("nire gustuen eta lehentasunen arabera"). Zerbitzu hori klub horren baldintzetan zehazten da, eta edozein unetan aurka egin ahal izango du, jasotako posta elektronikoan eta Aena Klubeko arlo pertsonalean horretarako gaitutako kanalen bidez.


    Tratamendu horrek profilak egitea eta sortutako profilari buruzko erabakiak hartzea eskatzen du. Informazio gehiago, politika honetako ”5. Zer esan nahi dugu profilak lantzearekin eta landutako profilari buruzko erabakiak hartzearekin? ”atalean.


  • Matrikulagatiko ordainketaren kudeaketa. Ibilgailuaren matrikularen datuak eta erabiltzaileak Aena Clubeko bezeroaren profilean emandako kreditu-txartelaren datuak erabiliko dira aparkalekuko egonaldia ordaintzeko.


    Tratamendu hori kontratu baten exekuzioan oinarritzen da, zerbitzu honen baldintzak eta baldintzak onartzean. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu Matrikularen bidezko Ordainketa Zerbitzuaren baldintzak.


  • Mugikorraren bidezko ordainketaren kudeaketa Jakinarazten dizugu Aenak zure kreditu-txartelaren azken lau digituak gordeko dituela kontratatutako zerbitzua ordaintzeko erabilitako txartela identifikatzeko. Aparkaleku-zerbitzua erabiliz gero, autoaren matrikula-zenbakia gordeko da, aparkaleku-zerbitzuak zenbat denboraz erabili dituzun zehazteko eta fakturatu ahal izateko. Gailu mugikorraren bidez ordaintzen baduzu Aenak kudeatzen dituen Vip aretoetako batera sartzeko aukera, zure NANa jasoko da, identifikatzeko.


    Tratamendu hori kontratu baten exekuzioan oinarritzen da, zerbitzu honen baldintzak eta baldintzak onartzean. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu Aena Clubeko baldintzak.


  • Zure datuak tratatuko ditugu anonimizazio-prozesu bat egiteko, gure interes legitimoan oinarrituta, eta, horrela, datu agregatuak eta anonimoak lortuko ditugu, geroko erabilera estatistikoetarako edo enpresen bidezko beste helburu batzuetarako.


    Ildo horretan, barne-azterketa bat egin dugu, datuen babeserako duen eskubidea eta horrelako prozesuak helburu estatistikoekin egiteko dugun interesa haztatuz, eta ondorioztatu dugu arrazoizko itxaropena dagoela (datu horiek identifikatzea ahalbidetzen duten datu guztiak ezabatzea, ezabatzea, eranstea edo pertsona fisiko bati lotu ezin zaizkion beste batzuekin ordezkatzea ahalbidetzen duten datu guztiak), non ez diren bereziki babestutako datuak tratatzen eta ez duten erabaki automatizaturik hartzen.


    Tratamendu horren aurka egin dezakezu edo horri buruzko informazio gehigarria eskatu, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez edo dpd@aena.es helbidera mezu bat bidalita.


  • Aenarekiko eta beste enpresa kolaboratu batzuekiko bereizgarria edo lotura duten produktuen kudeaketa (banku-txartelak). Zure identifikazio-datuak eta kreditu-txartelaren datuak tratatuko dira, Aena Clubeko bezero gisa, banku-erakundearen kreditu-txartelarekin, edo Aenari lotutako enpresa laguntzailearen produktuarekin.


    Gure gain hartu ditugun enpresekiko konpromisoaren barruan, bazkide estatusa enpresa laguntzaileekin partekatuko dela jakinaraztea, betiere bezeroak Aenak eta enpresa laguntzaileak eskaintzen duten produktua eskuratzen badu, gure kideei sustapenak eta onura esklusiboak aplikatzeko helburuarekin. Edonola ere, Aenak bere datu pertsonalen babesa bermatzen du, eta enpresa horiekin bakarrik partekatuko dira beharrezko datuak, gure klubeko kide gisa esperientzia aparta eskaintzeko.


    Gaur egun, Aenak akordio bat du BANKINTER banketxearekin, nahi duten bezeroei banku-txartel bat eskaintzeko.


    Tratamendu hori kontratu baten exekuzioan oinarritzen da, zerbitzu honen baldintzak eta baldintzak onartzean. Informazio gehiago nahi izanez gero, kontsultatu banku-txartekaren terminoak eta baldintzak


  • Gure zerbitzuren batean erosketa edo erreserba bat egitean: Aparkaleku-erreserbak, VIP zerbitzuak, Aenaren marketplazeak, gure web atarien bidez edo gure APParen bidez (WIFI zerbitzua), bai Aena Clubeko kide gisa (erabiltzaile osoa), bai gonbidatu gisa (zure posta elektronikoa erregistratuz).


  • Erosketa- edo erreserba-prozesua egitean, zuk erositako edo erreserbatutako produktuak eta/edo zerbitzuak kudeatzeko, izapidetzeko eta jarraipena egiteko erabiliko dira eman dizkiguzun datuak, gure webgunearen edo APP-aren bidez. Tratamendu hori kontratu bat gauzatzean oinarritzen da, aurretik adierazitako zerbitzu bakoitzaren baldintza eta baldintza espezifikoak onartzen baitira.


    Aurrekoaz gain, sarbide-erregistroa sare sozial baten bidez egiten bada, erabiltzailearen nabigazioari buruz emandako datuak erabili ahal izango ditugu, informazio hori erabiliz pertsonek gure zerbitzua nola erabiltzen duten aztertzeko eta ulertzeko eta intuitiboagoa egiteko.


  • Kalitate- eta gogobetetze-inkestak bidaltzea. Aenak mota horretako inkestak bidaltzen ditu izandako zerbitzuei buruz, haien gogobetetze-maila ezagutzeko, Aenak bezeroen iritzia ezagutzeko eta zerbitzuen kalitatea hobetzeko kontuan hartzeko duen interes legitimoan oinarrituta.


    Ildo horretan, barne-azterketa bat egin dugu, datuen babeserako duen eskubidea eta horrelako inkestak egiteko dugun interesa haztatuz, erabiltzailearen esperientzia eta zerbitzua bera hobetzeko. Ondorioztatu dugu zentzuzko igurikimen bat dagoela tratamendu horren inguruan, non ez diren bereziki babestutako datuak tratatzen eta ez duten erabaki automatizaturik hartzen.


    Tratamendu horren aurka egin dezakezu edo horri buruzko informazio gehigarria eskatu, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez edo dpd@aena.es helbidera mezu bat bidalita.


  • Zure datuak tratatuko ditugu anonimizazio-prozesu bat egiteko, gure interes legitimoan oinarrituta, eta, horrela, datu agregatuak eta anonimoak lortuko ditugu, geroko erabilera estatistikoetarako edo enpresen bidezko beste helburu batzuetarako.


    Ildo horretan, barne-azterketa bat egin dugu, datuen babeserako duen eskubidea eta horrelako prozesuak helburu estatistikoekin egiteko dugun interesa haztatuz, eta ondorioztatu dugu arrazoizko itxaropena dagoela (datu horiek identifikatzea ahalbidetzen duten datu guztiak ezabatzea, ezabatzea, eranstea edo pertsona fisiko bati lotu ezin zaizkion beste batzuekin ordezkatzea ahalbidetzen duten datu guztiak), non ez diren bereziki babestutako datuak tratatzen eta ez duten erabaki automatizaturik hartzen.


    Tratamendu horren aurka egin dezakezu edo horri buruzko informazio gehigarria eskatu, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez edo dpd@aena.es helbidera mezu bat bidalita.


  • Kontratatutako produktu edo zerbitzuei buruzko informazioa bidaltzea. Horretarako, Aenak komunikazioak bidaliko dizkizu gurekin kontratatu dituzun zerbitzuei buruz (VIP zerbitzuak, aparkalekua eta Aenaren aireportu-kudeaketari dagozkion beste zerbitzu batzuk), bai eta zerbitzu horiei buruzko informazioa ere, baldin eta zerbitzu horiek jasotzeari uko egin ez badiozu.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.


  • Merkataritza-komunikazio elektronikoak bidaltzea, Aenaren aireportu-kudeaketaren berezko beste produktu eta/edo zerbitzu batzuei buruzko informazioa emateko, lehendik kontratatutakoak ez direnak. Aenak bidaltzen ditu komunikazio elektroniko horiek, datuak hirugarrenei utzi gabe, eta kontratatzen ari den Aenaren produktu eta zerbitzuez ari dira.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.


  • Beste merkataritza-komunikazio elektroniko batzuk bidaltzea. Aenak bidaltzen ditu komunikazio elektroniko horiek (bere datuak hirugarrenei laga gabe), aireportuko denden edo Aenak laguntzen dituen hirugarren enpresen deskontu-kupoi eta promozio gisa, honako sektore hauei buruz: automozioa eta ibilgailuen alokairua, aisialdia, bidaia-agentziak, turismoa, garraioa, hegazkin-konpainiak, jatetxeak, ehungintza, moda, edertasuna eta kosmetika, finantza- eta aseguru-etxea, prentsa eta aldizkariak, jokoak eta apustuak.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.


  • Profilak sortzea edo bezeroak segmentatzea. Aenak jasotako informazioa profil komertziala egiteko eta/edo bezeroak segmentatzeko erabiliko du, eskaintza komertzial pertsonalizatuak bidaltzeko eta gure aplikazio mugikorraren erabiltzaile gisa duen esperientzia hobetzeko.


    Tratamendu hau zure baimenean oinarritzen da ("nire gustuen eta lehentasunen arabera"), merkataritza-komunikazio mota bakoitzerako onespenarekin batera. Baimen hori edozein unetan baliogabetu ahal izango da, politika honetan horretarako ezarritako kanalen bidez.


    Tratamendu horrek profilak egitea eta sortutako profilari buruzko erabakiak hartzea eskatzen du. Informazio gehiago, politika honetako ”5. Zer esan nahi dugu profilak lantzearekin eta landutako profilari buruzko erabakiak hartzearekin? ”atalean.


  • Aenaren Marketplace zerbitzua (Food to Fly) emateko, zure datuen geolokalizazioaren bidez, aireportuan kokatzeko eta eskainitako zerbitzuak eskaintzeko.


    Tratamendu hori bere baimenean oinarritzen da, eta edozein unetan ezeztatu ahal izango du, politika honetan horretarako gaitutako kanalen bidez.


  • Wifi-zerbitzuak emateko. Tratamendu hori jaitsi egiten da Wifi zerbitzua emateko kontratuaren betearazpenean, Erabilera Baldintza Orokorren arabera, bai eta Zigor Kodearen 31 bis artikuluarekin lotutako legezko betebeharrak eta komunikazio elektronikoetan datuak gordetzeari buruzko 25/2007 Legearen betebeharra ere.


    Horrez gain, wifi zerbitzu honen altaren erregistroan emandako datuak, bai eta nabigaziotik eta lokalizaziotik lortutako datuak ere, esperientzia pertsonalizatua errazteko erabili ahal izango dira, zure profilera egokitutako komunikazio komertzialak bidaliz,hala baimendu baduzu, eta publizitatekoak, bide elektronikoz, lehen adierazi den bezala.


    Aurrekoaz gain, sarbide-erregistroa sare sozial baten bidez egiten bada, erabiltzailearen nabigazioari buruz emandako datuak erabili ahal izango ditugu, informazio hori erabiliz pertsonek gure wifi zerbitzua nola erabiltzen duten aztertzeko eta ulertzeko eta intuitiboagoa egiteko.


    Merkataritzako eta publizitateko komunikazioen eta/edo adierazitako bide elektronikoko informazioaren bidalketa ezeztatzea eta/edo baja ematea eskatzen badu, AENAk jakinarazten du gailuari lotutako datuak eta ERABILTZAILEAREN alta-kredentzialetako datuak tratatuko dituela baja-eskaera izapidetu ahal izateko. Baimena kentzeak ez du inola ere baldintzatzen Wifi zerbitzua emateko kontratua gauzatzea.


    Zure datuak bildu diren helburua betetzeko behar den denboran gordeko dira, baita 25/2007 Legeak legez ezarritako epean ere.

Hamalau (14) urtetik beherakoen datu pertsonalak gurasoen, tutoreen edo legezko ordezkarien baimenean oinarrituta bildu eta tratatuko dira, komunikazio elektronikoaren bidez, rgpd-derechos-comercial@aena.es helbidera. Beraz, 14 urtetik beherakoa bazara, mesedez eskatzen dizugu datu pertsonalik ez emateko gurasoen, tutoreen edo legezko ordezkarien baimenik ez baduzu, eta Aena ez da hamalau (14) urteko adingabearen edo ezgaiaren jarduketen erantzule. Hamalau (14) urtetik gorakoen datuak tratatu ahal izango ditu Aenak, haien baimenarekin, salbu eta legeak guraso-ahalaren edo tutoretzaren titularren laguntza eskatzen duenean.

4. Norekin partekatzen dira zure datuak?

Murtziako Eskualdeko Nazioarteko Aireporturako zerbitzu bat eskatuz gero, haren datuak Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A.sozietateari jakinaraziko zaizkio, hark kudeatzen baitu aireportu hori, zerbitzua eman dezan.

Jakinarazpen hori kontratua gauzatzeko beharrezkoa denean egiten da.

Zure datuak zure bankuari jakinaraziko zaizkio, kontratatutako zerbitzuak ordain ditzan, bai eta, hala badagokio, zure enpresari edo konpainiari ere, baldin eta erakunde hori bada zuk jasotzen duzun zerbitzuaren kontratatzailea.

Jakinarazpen horiek sinatutako kontratua gauzatzeko beharrezkoa den heinean egiten dira.

Zure datuak Aenako MarketPlaceko enpresei jakinarazi ahal izango zaizkie, zuk kontratatutako zerbitzua eta/edo produktua kudeatu ahal izateko.

Jakinarazpen horiek zure eta Aenaren artean edo zure eta enpresa horien artean sinatutako kontratua gauzatzeko beharrezkoa den heinean egiten dira.

Wifi zerbitzua kanpoko enpresa batek ematen du aireportuetan; beraz, enpresa horrek bere datuak eskuratu ahal izango ditu zerbitzua eman ahal izateko.

Era berean, Aenak bere datuak jakinarazi ahal izango dizkie informazioa helarazi behar dien hirugarren alderdiei, agintari publiko gisa, agintari horien errekerimenduak eta aplikatu beharreko araudia betetzeko, hala badagokio.

Jakinarazpen horiek legezko betebeharrak betez egiten dira.

Aenaren lotura eta bereizgarria duen banku-txartel bat baduzu, jakinarazten dizugu banketxeari (gaur egun BANKINTER) jakinaraziko zaiola Aena Clubeko bazkide zarela edo Aena Klubeko erabiltzaile aktibo izaera aldatzen duen edozein egoera.

Komunikazio horiek Aena Clubeko kide bazara eta banku-erakunde laguntzailearekin fidelizazio-txartela kontratatu baduzu egiten dira

MarketPlacen parte hartzen duten enpresa batzuek zuk erositako produktu eta/edo zerbitzuen berri ematen digute, betiere MarketPlacen hasten badira,

Jakinarazpen horiek erosketa egitean edo enpresarekin zerbitzu bat kontratatzean enpresa horrekin sinatzen duzun kontratua gauzatzearen arabera egiten dira.

Kanpoko enpresa batek (PETPASS) ematen du Aena Pets zerbitzua; beraz, UIDen datuak, izen-abizenak, helbide elektronikoa eta bezero-mota lagako ditu Aenak. Komunikazio horiek Aenak eta PETPASSek erabiltzaileak espresuki eskatutako zerbitzu bat emateko duten interes legitimoan oinarrituta egingo dira.

Ez da aurreikusten datuen nazioarteko komunikazio edo transferentzia gehiagorik, legeak hala agintzen ez badu.

5. Zer esan nahi dugu profilak lantzearekin eta landutako profilari buruzko erabakiak hartzearekin?

Aenak, bere gustu eta lehentasunen arabera, merkataritza-komunikazioak bidaltzeko legitimazioa duen guztietan, webgunean dituen elkarrekintzak erabiliko ditugu, baita produktuak eta/edo zerbitzuak kontratatzea ere, publizitatea bere lehentasunen arabera egokitzeko. Aenak merkataritza-profil bat egiteko eta/edo bezeroak segmentatzeko bildutako informazioa tratatuko du, merkataritza-eskaintza pertsonalizatuak bidaltzeko eta gure zerbitzuen erabiltzaile gisa duten esperientzia hobetzeko.

Gure Zerbitzuan erregistratu bada eta sarbide-erregistroa sare sozial baten bidez egiten bada, erabiltzailearen nabigazioari buruz emandako datuak ere erabili ahal izango ditugu, informazio hori erabiliz pertsonek gure zerbitzua nola erabiltzen duten aztertzeko eta ulertzeko eta intuitiboagoa egiteko.

Era berean, eskubidea duzu tratamendu automatizatuetan oinarritutako erabakien xede ez izateko (profilak egitea barne), eta, beraz, eskubide hori edozein unetan baliatu ahal izango duzu, politika honetako “7. Zein eskubide dituzu zure datu pertsonalei dagokienez?” atalean ezarritako jarraibideei jarraituz.

6. Zenbat denboran gordeko ditugu zure datu pertsonalak?

Zure datuak gorde egingo dira Aena Clubeko kide gisa harremanetan dagoen bitartean, emandako baimena kentzen ez duzun bitartean edo zure eskubideak erabiltzen ez dituzun bitartean, bai eta tratamenduaren ondorioz sor daitezkeen erreklamazio eta erantzukizunei erantzuteko legezko epeetan ere.

Bere baimenean oinarritutako tratamenduei lotutako datu pertsonalak gorde egingo dira dagozkien helburuak betetzeko, ezeztatzen ez duen bitartean.

Aurrekoari kalterik egin gabe, gainera, zure datuak behar bezala blokeatuta gordeko dira, gure kontratu-harremana edo kontratu-aurrekoa gauzatzearen erantzukizunak sor daitezkeen bitartean, bai eta Aenaren kargurako beste legezko betebehar batzuk betetzearen erantzukizunak ere. Horri dagokionez, Aenak bermatzen du ez dituela datuak tratatuko, erreklamazioak egiteko, erabiltzeko edo defendatzeko beharrezkoa denean izan ezik, edo erreklamazioak administrazio publikoari, epaileei eta auzitegiei helarazteko eskatzen denean izan ezik, haien legezko eskubideak edo betebeharrak preskribatzen diren bitartean.

Datuen ondorengo kontserbazio horri buruzko tratamendu hori legezko betebeharrak betetzean oinarritzen da, zehazki, datu pertsonalak babesteko araudian jasotako betebeharrean.

7. Zein dira zure eskubideak zure datu pertsonalei dagokienez?

Interesdun orok du bere datu pertsonalen tratamendurik dagoen ala ez baieztatzeko eskubidea. Halaber, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorrak interesdunaren eskubide gisa ezartzen du:

  • Datuak atzitzea
  • Datuak zuzentzeko edo ezabatzeko eskatzea
  • Datuen tratamendua mugatzeko eskatzea
  • Datuen eramangarritasunari
  • Zure datuen tratamenduari aurka egitea
  • Erabaki automatizatuen xede ez izatea (profilak egitea)

Eskaerei ahalik eta azkarren erantzungo zaie, eta, nolanahi ere, hilabeteko epean, eskaera jasotzen denetik zenbatzen hasita. Epe hori beste bi hilabetez luzatu ahal izango da, beharrezkoa izanez gero, eskaeren konplexutasuna eta kopurua kontuan hartuta. Nolanahi ere, Aenak luzapenaren berri emango dio interesdunari, eskaera egin eta lehen hilabetearen barruan.

Interesdunak eskubidea du aitortutako eskubideak baliatzeko, bai eta edozein unetan emandako baimenak kentzeko edo merkataritza-helburuekin tratatzeari aurka egiteko ere, kontratatutako zerbitzuaren kudeaketan eraginik izan gabe, gaitutako bitarteko hauen bidez:

  • Baja-estekaren bidez, jasotako komunikazioaren oinean sartuta,
  • Erabiltzailea Aena Clubeko kide gisa erregistratuta badago: Atarian edo APPan saioa hasiz, eta "Nire kontuan" sartuz baimenak kudeatzeko, kontua ezabatzeko, datu pertsonalak eguneratzeko edo datu pertsonalak deskargatzeko, edo
  • Erabiltzaile gonbidatua izanez gero: atarira sartuta https://preferencias.aena.es. Sartu zure helbide elektronikoa eta helbide elektroniko berri bat jasoko duzu helbide horretan esteka batekin. Esteka horretan, baimena kendu, datu pertsonalak deskargatu, datuak aldatu edo ezeztatzeko eskatu ahal izango duzu. Azaldutako aurreko urratsa beharrezkoa da erregistratutako postatik zure eskubideak eskatzen ari zarela egiaztatzeko eta hirugarren batek eskubide horiek zure izenean egikaritzea saihesteko, edo
  • rgpd-derechos-comercial@aena.es helbide elektronikoaren bidez (gaian erabili nahi duzun eskubidea adieraziz eta, hala badagokio, adierazitakoen tratamenduari buruz), idazki bat bidaliz Peonías kalea 12, 28042-Madrid helbidera, bai eta Izapide eta Erreklamazioen Atariaren bidez ere (https://tramitesyreclamaciones.aena.es).

Edozein zalantza izanez gero, jar zaitez harremanetan Datuak Babesteko gure ordezkariarekin posta elektroniko honen bidez: dpd@aena.es.

Interesdunak eskubidea du Datuak Babesteko Espainiako Agentzian (AEPD) erreklamazioa aurkezteko, Espainiako lurraldeko datuak babesteko gainbegiratze- eta kontrol-agintaritza den aldetik (www.aepd.es).

8. Pribatutasun-politika hau aldatzea

Aenak beretzat gordetzen du pribatutasun-politika hau aldatzeko eskubidea. Aenak baldintza hauek aldatu ahal izango ditu, bazkideei jakinarazita. Alderdiek berariaz adosten dute baldintza hori bete dela aldaketak Aenaren webgunearen bidez (www.aena.es), Aena Cluben bidez edo Aenaren beste edozein komunikazio-punturen bidez argitaratuta.