Política de Privacidade
En Aena, comprometémonos a garantir o uso dos datos persoais dos nosos clientes dunha maneira transparente e segura, polo que procedemos a informarlle de conformidade co establecido na normativa vixente de Protección de Datos Persoais e, en particular, no Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello de 27 de abril de 2016 e a Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais, da presente política de privacidade.
1. Quen é o Responsable do Tratamento?
Aena S.M.E., S.A (en diante, Aena)
Dirección: Peonías 12, 28042, Madrid.
C.I.F: A86212420
Teléfono de contacto: (+34) 91 321 10 00
Rexistro Mercantil de Madrid, Tomo 28 806, Folio 211, Sección 8, Folla M-518648.
Delegado de Protección de Datos: dpd@aena.es
2. Que datos persoais podemos tratar?
Os datos persoais que Aena pode tratar proveñen directamente de vostede ou ben son xerados como consecuencia da súa navegación e uso do sitio web ou aplicación. En concreto, os datos que podemos tratar son os seguintes:
- Datos identificativos e de contacto (nome, apelidos, DNI, domicilio, correo electrónico, número de teléfono).
- Datos sobre información económica e transaccional (datos sobre compras, reservas, pedidos, devolucións e medios de pago).
- Información sobre os seus gustos e preferencias baseadas na súa navegación e nas compras realizadas.
- No caso da utilización do servizo de Parking e de ser membro de Aena Club, o número de matrícula do seu coche gardarase en Aena Club con obxecto de establecer o período de tempo que utilizou os servizos de aparcadoiro e poder facturalos.
- Aena recompilará a información sobre puntos de acceso wifi (localización) ou aquela sobre a súa latitude e lonxitude, para que esta información nos axude a mostrar a súa localización para poder facilitarlle os nosos servizos.
- No caso de que vostede teña habilitados os servizos de localización (opción de axuste do seu dispositivo), Aena recompilará a información sobre puntos de acceso wifi ou a relativa á súa latitude e lonxitude co fin de que esta información nos axude a mostrar a súa ubicación para poder facilitarlle os nosos servizos.
- Algunhas empresas que participan nos portais de Food to Fly, Aena Travel e Shop to Fly (en diante “Marketplaces de Aena”) fannos un informe dos produtos e/ou servizos adquiridos por vostede e que se iniciaron dentro do mesmo.
- No caso de que vostede sexa membro de Aena Club e solicite a contratación da tarxeta de fidelización, a entidade bancaria colaboradora comunicaranos os seus datos para verificar que é membro do Club, do mesmo xeito que nos avisará cando sexa titular da tarxeta e teña realizado un determinado número de compras con ela para poder gozar das vantaxes e beneficios vinculados ao club.
- Os comentarios e valoracións que vostede publique sobre os produtos e servizos ofrecidos no portal do MarketPlace de Aena. Teña en conta que serán considerados como públicos e non confidenciais, permitindo o acceso á devandita información por calquera usuario que navegue polo portal
- Os datos facilitados a través das súas redes sociais, se o rexistro de acceso aos nosos servizos se fai a través da súa conta na rede social habilitada para rexistrarse.
- Para poder ofrecer algúns servizos que esixen rexistro, Aena pode obter datos persoais de contacto que facilitara o Usuario no momento de acceder ou darse de alta no servizo para a prestación do servizo. En particular, informámosche de que se o rexistro de acceso é realizado a través da conta dunha rede social, poderemos utilizar os datos facilitados a través das redes sociais, tal e como se detallou anteriormente. Se o rexistro é realizado directamente a través do portal correspondente, poderemos utilizar os datos persoais facilitados no momento do rexistro para o seu acceso, así como a túa tarxeta SIM para poder identificalo como usuario e garantir a mellor conexión posible (iisto último para o servizo WIFI).Así mesmo, existen outros datos que quedan rexistrados no sistema e que tamén son obrigatorios para os fins relacionados co servizo wifi, como son: nome do dispositivo que se conecta á wifi, enderezo MAC, enderezo IP, número de teléfono e IMEI (no caso de que o acceso se realice a través dun teléfono) e datos de conexión e navegación.
Informámoslle de que todos os datos que solicitemos ou poidamos solicitar son necesarios para as finalidades descritas na presente política de privacidade, e se non os facilita, non poderemos pornos en contacto con vostede nin tampouco ofrecerlle respostas a calquera solicitude que expoña. Por este motivo, reservámonos a facultade de non responder nin tramitar calquera tipo de solicitude no caso de que non nos facilite os datos mencionados.
É importante que garanta a veracidade dos datos de carácter persoal que nos proporcione, e nós poderemos pedirlle periodicamente que os revise e actualice para que sexan os máis exactos e veraces, na medida do posible.
3. Para que tratamos os seus datos? Con que lexitimación os tratamos?
Os posibles datos persoais que nos poida facilitar ou se poidan recoller a través das cookies na presente web ou aplicación serán tratados para as finalidades que procedemos a indicar a continuación:
Como membro rexistrado en Aena Club (cliente completo):
Xestión como membro de Aena Club e da subscrición contratada. Tratamento baseado na relación contractual establecida a través da aceptación dos Termos e Condicións do Club.
Envío de información aos membros sobre as últimas vantaxes dos servizos de Aena das que poden gozar, como socios exclusivos do club, e como acceder a elas. Para iso, Aena remitiralle comunicacións sobre Servizos VIP, Parking, e outros servizos propios da xestión aeroportuaria de Aena, así como información sobre os mesmos, a condición de que continúe sendo membro do Club e non se opuxera á súa recepción.
Este tratamento baséase na súa condición de membro de Aena e na prestación dos servizos e ofertas dirixidas aos membros do Club Aena, tal e como se detalla nos termos e condicións deste club, aos que poderá oporse en calquera momento a través das canles habilitadas para tal fin, tanto no momento do seu rexistro como membro como no correo electrónico de oferta recibido ou na súa área persoal do Club Aena.
Informámoslle de que, no caso de non dar o seu consentimento a este tratamento, pode que as funcionalidades do servizo se vexan reducidas, xa que non poderemos informarlle das vantaxes que ten á súa disposición como membro do Club.
Aena Club é un servizo que Aena ofrece ao colectivo de usuarios rexistrados como membros do club, cuxa finalidade principal e inherente é informalo de descontos, promocións, ofertas, novidades e vantaxes en determinados servizos ou prestacións de Aena aos que vostede poderá acceder por ser membro do club, así como enviarlle información precisa e actualizada sobre os mesmos e relacionada coa súa condición de socio. Non obstante, a solicitude de baixa das devanditas comunicacións implicará que non poderemos informarlle dos descontos, promocións, ofertas, novidades e vantaxes que resultan aplicables en cada momento aos servizos ofrecidos a través do Club. En consecuencia, se non desexa recibir estas comunicacións con información sobre os devanditos beneficios, poderá solicitar a baixa das mesmas en calquera momento, a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Envío de comunicacións comerciais electrónicas para informarlle sobre outros produtos e/ou servizos propios da xestión aeroportuaria de Aena distintos aos anteriores. Estas comunicacións electrónicas son enviadas por Aena -sen cesión dos seus datos a terceiros- e fan referencia a comunicacións sobre Servizos VIP, Parking e outros servizos propios da xestión aeroportuaria de Aena, así como información sobre os mesmos distintos ao envío previo de ofertas exclusivas para os membros do club.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política
Envío de enquisas de calidade e satisfacción. Aena realiza o envío deste tipo de enquisas sobre os servizos gozados para coñecer o seu grao de satisfacción, sobre a base do interese lexítimo de Aena por coñecer a opinión dos seus clientes e tomala en consideración para a mellora da calidade dos seus servizos.
Neste sentido, procedemos a unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o noso interese en realizar este tipo de enquisas para a mellora da experiencia do usuario e do propio servizo, concluíndo que existe unha expectativa razoable pola súa banda sobre este tratamento, no que non se tratan datos especialmente protexidos nin inclúe decisións automatizadas
Vostede pode oporse ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es.
Envío doutras comunicacións comerciais electrónicas. Estas comunicacións electrónicas son enviadas por Aena -sen cesión dos seus datos a terceiros- como promocións e cupóns de desconto das tendas do Aeroporto ou de terceiras empresas coas que Aena colabora, sobre os seguintes sectores: automoción e aluguer de vehículos, lecer, axencias de viaxe, turismo, transporte, compañías aéreas, restauración, téxtil, moda, beleza e cosmética, financeiro e asegurador, prensa e revistas, xogo e apostas.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Acceso ou inicio de sesión a wifi, Marketplace de Aena, Aena Club, portais Commerce e App de Aena a través dunha rede social. Ten a opción de utilizar o acceso ou inicio de sesión a través dunha rede social que ofreza esta funcionalidade (“login social”), sempre que estea dispoñible na nosa pantalla de inicio. Esta opción pode empregarse tanto para vincular o inicio de sesión a unha conta existente como para crear unha nova. Nestes casos, as súas credenciais de acceso, así como o seu nome e enderezo de correo electrónico ou número de teléfono (con autorización previa, se fose necesario) importaranse da súa conta na rede social.
Ao utilizar esta funcionalidade, a rede social correspondente pode compartir connosco información adicional do seu perfil público, como o seu nome, sexo, idade aproximada ou fotografía de perfil, de acordo cos seus propios termos de uso. Recomendámoslle que revise atentamente estas condicións. A menos que nos outorgue o seu consentimento expreso, non conservaremos esta información adicional.
Ademais, o uso do login social pode implicar que se comparta certa información sobre a súa actividade coa rede social correspondente. Polo tanto, aconsellámoslle que revise a configuración de privacidade da súa conta e consulte a política de privacidade desa rede social para saber como xestionan os seus datos.
Se escolle esta modalidade de acceso, o tratamento dos seus datos persoais basearase no consentimento que nos outorgue ao autorizar a cesión de información desde a rede social.
Xestión do distintivo ambiental. No caso de que vostede, como membro de Aena Club, realice unha reserva de Parking, procederase a realizar unha consulta pública a través do Portal Estatístico da DXT para comprobar o distintivo ambiental asociado á matrícula do vehículo. Este tratamento realízase co fin de ofrecer beneficios ou descontos a aqueles usuarios con vehículos menos contaminantes sobre a base do interese lexítimo de Aena por promover a protección do medio ambiente.
Neste sentido, procedemos a unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o noso interese en realizar esta consulta á DXT, para a mellora da experiencia do usuario, concluíndo que existe unha expectativa razoable pola súa banda sobre este tratamento, no que non se tratan datos especialmente protexidos nin inclúe decisións automatizadas
Vostede pode oporse ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es.
Creación de perfís ou segmentación de clientes. Aena tratará a información solicitada para realizar un perfil comercial e/ou segmentar aos clientes para así proceder tanto ao envío de ofertas comerciais personalizadas como á mellora da súa experiencia como usuario da nosa aplicación móbil.
Este tratamento baséase na prestación do servizo de envío das comunicacións aos membros de Aena (“segundo os meus gustos e preferencias”), que se detalla nos termos e condicións deste club, ao que poderá oporse en calquera momento a través das canles habilitadas para tal efecto no correo electrónico recibido, así como na área persoal do Club Aena.
Este tratamento implica a elaboración de perfís e a adopción de decisións sobre o perfil xerado. Máis información no apartado “5. A que nos referimos con “elaboración de perfís e adopción de decisións sobre o perfil elaborado” desta política?
Xestión do Pago por Matrícula. Trataranse os datos da matrícula do vehículo e os datos do cartón de crédito que o usuario facilitou no seu perfil de cliente de Aena Club coa finalidade de realizar o pago da estancia do parking.
O devandito tratamento baséase na execución dun contrato ao aceptar os termos e condicións deste servizo. Para máis información, consulte os Termos e Condicións do Servizo de Pago por Matrícula.
Xestión do Pago por Móbil Informámoslle de que Aena gardará os últimos catro díxitos do seu cartón de crédito para identificar o cartón empregado para o pago do servizo contratado. No caso da utilización do servizo de Parking, gardarase o número de matrícula do coche co obxecto de establecer o período de tempo que utilice os servizos de aparcadoiro e poder facturalos. No caso de que pague a través do seu dispositivo móbil o acceso a unha das Salas Vip xestionadas por Aena recollerase o seu DNI a efectos de identificación.
Ese tratamento baséase na execución dun contrato ao aceptar os termos e condicións deste servizo. Para máis información, consulte os Termos e Condicións de Aena Club
Trataremos os seus datos para realizar un proceso de Anonimización en base ao noso interese lexítimo, obtendo así datos agregados e anónimos para posteriores usos estatísticos ou outros fins lexítimos empresariais.
Neste sentido, procedemos a realizar unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o noso interese por realizar este tipo de procesos con fins estatísticos, concluíndo que existe unha expectativa razoable (eliminación de todos os datos que permitan a súa identificación mediante procesos de borrado, agregación ou substitución dos devanditos datos por outros que non poidan ser asociados a unha persoa física), na que non se tratan datos especialmente protexidos nin inclúen decisións automatizadas
Vostede pode oporse ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es.
Xestión de produtos con distintivo ou vinculación con Aena e outras empresas colaboradoras (tarxetas bancarias). Os seus datos identificativos e os da tarxeta de crédito serán tratados, na súa condición de cliente de Aena Club con tarxeta de crédito da entidade bancaria ou co produto da empresa colaboradora vinculada a Aena.
Informar de que, como parte do compromiso coas empresas que asumimos, a condición de socio será compartida coas empresas colaboradoras sempre que o cliente adquira o produto que Aena e a empresa colaboradora ofrecen, co fin de aplicar promocións e beneficios exclusivos aos nosos membros. En todo caso, Aena garante a protección dos seus datos persoais e só se compartirán con estas empresas os datos necesarios, para ofrecerlle unha experiencia excepcional como membro do noso club
Actualmente, Aena ten un acordo coa entidade bancaria BANKINTER para ofrecer unha tarxeta bancaria aos clientes que o desexen.
Ese tratamento baséase na execución dun contrato ao aceptar os termos e condicións deste servizo. Para máis información, consulte os Termos e Condicións da tarxeta bancaria.
Ao realizar unha compra ou reserva nalgún dos nosos servizos: Reservas de aparcadoiro, Servizos VIP, Marketplaces de Aena, a través dos nosos portais web ou a través da nosa APP, Servizo WIFI, tanto como membro de Aena Club (usuario Completo) ou como convidado (rexistrando o seu correo electrónico).
Ao realizar o proceso de compra ou reserva, os datos que nos facilitou trataranse coa finalidade de xestionar, tramitar e dar seguimento aos produtos e/ou servizos que vostede compre ou reserve a través do noso sitio web ou APP, tratamento baseado na execución dun contrato ao aceptar os termos e condicións específicos de cada servizo dos anteriormente indicados.
Se ademais do anterior, o rexistro de acceso é realizado a través dunha rede social, poderemos utilizar os datos facilitados relativos á navegación do usuario utilizando esa información para analizar e comprender o uso que as persoas fan dos nosos servizos e poder facelo máis intuitivo.
Envío de enquisas de calidade e satisfacción. Aena realiza o envío deste tipo de enquisas sobre os servizos gozados para coñecer o seu grao de satisfacción, sobre a base do interese lexítimo de Aena por coñecer a opinión dos seus clientes e tomala en consideración para a mellora da calidade dos seus servizos.
Neste sentido, procedemos a unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o noso interese en realizar este tipo de enquisas para a mellora da experiencia do usuario e do propio servizo, concluíndo que existe unha expectativa razoable pola súa banda sobre este tratamento, no que non se tratan datos especialmente protexidos nin inclúe decisións automatizadas.
Vostede pode oporse ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es
Trataremos os seus datos para realizar un proceso de Anonimización en base ao noso interese lexítimo, obtendo así datos agregados e anónimos para posteriores usos estatísticos ou outros fins lexítimos empresariais.
Neste sentido, procedemos a realizar unha análise interna ponderando o seu dereito á protección de datos e o noso interese por realizar este tipo de procesos con fins estatísticos, concluíndo que existe unha expectativa razoable (eliminación de todos os datos que permitan a súa identificación mediante procesos de borrado, agregación ou substitución dos devanditos datos por outros que non poidan ser asociados a unha persoa física), na que non se tratan datos especialmente protexidos nin inclúe decisións automatizadas.
Vostede pode oporse ou solicitar información adicional sobre este tratamento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política ou enviando un correo a dpd@aena.es
Envío de información sobre os produtos ou servizos contratados. Para iso, Aena remitiralle comunicacións sobre o/os servizos que vostede contrate connosco (Servizos VIP, Parking, e outros servizos propios da xestión aeroportuaria de Aena), así como información sobre os mesmos, a condición de que non se opuxera á súa recepción.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Envío de comunicacións comerciais electrónicas para informarlle sobre outros produtos e/ou servizos propios da xestión aeroportuaria de Aena distintos aos xa contratados. Esas comunicacións electrónicas son enviadas por Aena sen cesión dos seus datos a terceiros, e refírense a produtos e servizos de Aena distintos aos que está a contratar.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Envío doutras comunicacións comerciais electrónicas. Estas comunicacións electrónicas son enviadas por Aena -sen cesión dos seus datos a terceiros- como promocións e cupóns de desconto das tendas do Aeroporto ou de terceiras empresas coas que Aena colabora, sobre os seguintes sectores: automoción e aluguer de vehículos, lecer, axencias de viaxe, turismo, transporte, compañías aéreas, restauración, téxtil, moda, beleza e cosmética, financeiro e asegurador, prensa e revistas, xogo e apostas.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Creación de perfís ou segmentación de clientes. Aena tratará a información solicitada para realizar un perfil comercial e/ou segmentar aos clientes para así proceder tanto ao envío de ofertas comerciais personalizadas como á mellora da súa experiencia como usuario da nosa aplicación móbil.
Este tratamento baséase no seu consentimento outorgado (“segundo os meus gustos e preferencias”), xunto co consentimento para cada tipo de comunicación comercial, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Este tratamento implica a elaboración de perfís e a adopción de decisións sobre o perfil xerado. Máis información no apartado “5. A que nos referimos con “elaboración de perfís e adopción de decisións sobre o perfil elaborado” desta política
Para a prestación do servizo Marketplace de Aena (Food to Fly) a través da xeolocalización dos seus datos coa finalidade de situalo no aeroporto e ofrecerlle os servizos ofertados.
Este tratamento baséase no seu consentimento, o cal poderá revogar en calquera momento a través das canles habilitadas ao efecto nesta política.
Para a prestación dos servizos de Wifi. Este tratamento baséase na execución do contrato de prestación do servizo Wifi segundo as Condicións Xerais de Uso, así como o cumprimento das obrigacións legais relacionadas co artigo 31 bis do Código Penal e a obriga da Lei 25/2007, de conservación de datos nas comunicacións electrónicas.
Adicionalmente, os datos facilitados no rexistro da alta deste servizo wifi, así como os datos obtidos da navegación e localización, poderán utilizarse para facilitarlle unha experiencia personalizada mediante o envío de comunicacións comerciais axustadas ao seu perfil, se así o autorizou, e publicitarias por vía electrónica, tal e como se indicou anteriormente.
Se ademais do anterior, o rexistro de acceso é realizado a través dunha rede social, poderemos utilizar os datos facilitados relativos á navegación do usuario, utilizando esa información para analizar e comprender o uso que as persoas fan do noso servizo wifi e poder facelo máis intuitivo.
No caso de que solicite a revogación ou baixa do envío de comunicacións comerciais e publicitarias ou información polos medios electrónicos indicados, AENA informa de que tratará os datos asociados ao dispositivo e os datos das credenciais de alta do USUARIO para poder tramitar a solicitude de baixa. En ningún caso a retirada do consentimento condiciona a execución do contrato de prestación do servizo wifi.
Os teus datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que foron recollidos, así como o prazo establecido por obrigación legal da Lei 25/2007.
Os datos persoais de menores de catorce (14) anos serán recompilados e tratados en base ao permiso e consentimento outorgado polos seus pais, titores ou representantes legais por medio dunha comunicación electrónica a rgpd-derechos-comercial@aena.es. Por tanto, se é vostede menor de 14 anos, rogámoslle que se absteña de fornecer datos persoais se non conta co consentimento de pais, titores ou representantes legais, non sendo Aena responsable das actuacións do menor de catorce (14) anos ou incapaz. Aena poderá proceder ao tratamento dos datos dos maiores de catorce (14) anos co seu consentimento, salvo naqueles casos nos que a Lei esixa a asistencia dos titulares da patria potestade ou tutela.
4.Con quen se comparten os seus datos?
No caso de solicitar un servizo para o Aeroporto Internacional da Rexión de Murcia, os seus datos serán comunicados a Aena Sociedad Concesionaria del Aeropuerto Internacional de la Región de Murcia S.M.E., S.A., empresa filial de Aena que xestiona o devandito aeroporto, para a prestación do servizo.
Esta comunicación realízase por ser necesaria para a execución do contrato.
Os seus datos serán comunicados ao seu banco para realizar o pago dos servizos contratados, así como, no seu caso, á súa empresa ou compañía, nos casos en que sexa esa entidade a contratante do servizo que vostede reciba.
Estas comunicacións realízanse por ser necesarias para a execución do contrato subscrito
Poderanse comunicar os seus datos ás empresas do MarketPlace de Aena co fin de poder proceder á xestión do servizo e/ou produto contratado por vostede.
Estas comunicacións realízanse por ser necesarias para a execución do contrato subscrito entre vostede e Aena ou entre vostede e as empresas
A prestación do servizo de wifi préstase por unha empresa externa nos Aeroportos, por tanto esa empresa terá acceso aos seus datos para poder prestar o servizo.
Así mesmo, Aena poderá comunicar os seus datos a terceiras partes ás que está obrigada a transmitir información, como autoridades públicas, coa finalidade de dar cumprimento aos requirimentos das devanditas autoridades e á normativa aplicable, no seu caso.
Estas comunicacións realízanse en base ao cumprimento de obrigacións legais.
Se dispón dunha tarxeta bancaria con vinculación e distintivo de Aena, infórmase de que a entidade bancaria (actualmente BANKINTER) será notificada da súa condición de socio de Aena Club ou de calquera situación que modifique a súa condición de usuario activo do Club Aena.
Estas comunicacións realízanse se vostede é membro de Aena Club e ten contratada a tarxeta bancaria de fidelización coa entidade bancaria colaboradora
Algunhas empresas que participan no MarketPlace fannos un reporte dos produtos e/ou servizos adquiridos por vostede, a condición de que se inicien no MarketPlace.
Estas comunicacións realízanse en base á execución do contrato que vostede subscribe coa devandita empresa ao realizar a súa compra ou contratar un servizo coa mesma.
O servizo Aena Pets é prestado por unha empresa externa (PETPASS), polo que Aena levará a cabo a cesión dos datos de UID, do seu nome, apelidos, enderezo de correo electrónico e tipo de cliente. Estas comunicacións realizaranse con base no interese lexítimo de Aena e PETPASS en prestar un servizo que foi expresamente solicitado polo usuario.
Non se prevén máis comunicacións nin transferencias internacionais de datos salvo obrigación legal.
5.A que nos referimos con elaboración de perfís e adopción de decisións sobre o perfil elaborado?
Sempre que Aena conte con lexitimación para enviarlle comunicacións comerciais en base aos seus gustos e preferencias, utilizaremos as súas interaccións na web e a contratación de produtos e/o servizos para adecuar a publicidade segundo as súas preferencias. Aena tratará a información recompilada para realizar un perfil comercial e/ou segmentar aos clientes para así proceder tanto ao envío de ofertas comerciais personalizadas como á mellora da súa experiencia como usuario dos nosos servizos.
Se vostede se rexistrou nos nosos Servizos e o rexistro de acceso é realizado a través dunha rede social, poderemos utilizar tamén os datos facilitados relativos á navegación do usuario, utilizando esa información para analizar e comprender o uso que as persoas fan dos nosos servizos e poder facelo máis intuitivo.
Así mesmo, vostede ten dereito a non ser obxecto de decisións baseadas en tratamentos automatizados (incluída a elaboración de perfís), polo que poderá exercer este dereito en calquera momento seguindo as indicacións establecidas no punto “7 Cales son os seus dereitos con respecto aos seus datos persoais?” desta política.
6. Durante canto tempo conservaremos os seus datos persoais?
Os seus datos serán conservados mentres manteña relación con Aena como membro de Aena Club, non retire o consentimento outorgado ou non exercite os seus dereitos, así como durante os prazos legais que correspondan para atender as posibles reclamacións e responsabilidades derivadas do tratamento.
Os datos persoais afectos a tratamentos baseados no seu consentimento conservaranse para cumprir coas súas correspondentes finalidades mentres non o revogue.
Sen prexuízo do anterior, adicionalmente, os seus datos serán conservados debidamente bloqueados, mentres poidan derivarse responsabilidades da execución da nosa relación contractual ou precontractual, así como para o cumprimento doutras obrigacións legais a cargo de Aena. A este respecto, Aena garante que non tratará os datos salvo que sexa necesario para a formulación, exercicio ou defensa de reclamacións ou cando este sexa requirido para facilitar os mesmos á Administración Pública, Xuíces e Tribunais durante o período de prescrición dos seus dereitos ou obrigacións legais.
Este tratamento relativo a esta conservación posterior dos datos baséase no cumprimento das obrigacións legais, concretamente a obrigación recollida na normativa de protección de datos persoais.
7. Cales son os seus dereitos con respecto aos seus datos persoais?
Calquera interesado ten dereito a obter confirmación sobre a existencia ou non dun tratamento dos seus datos persoais. Así mesmo, o Regulamento Xeral de Protección de Datos estipula como dereitos do interesado:
- Acceder aos seus datos
- Solicitar a rectificación ou supresión dos seus datos
- Solicitar a limitación do tratamento dos seus datos
- Á portabilidade dos seus datos
- Oporse ao tratamento dos seus datos
- A non ser obxecto de decisións automatizadas (elaboración de perfís)
As súas peticións serán contestadas o máis axiña posible e, en todo caso, no prazo dun mes desde a recepción da súa solicitude. Ese prazo poderá prorrogarse outros dous meses de ser necesario, tendo en conta a complexidade e o número de solicitudes. En todo caso, Aena informará ao interesado da prórroga dentro do primeiro mes desde a solicitude.
O interesado ten dereito a exercer os seus dereitos recoñecidos, así como a retirar os consentimentos outorgados en calquera momento ou oporse ao seu tratamento con fins comerciais, sen que iso afecte á súa xestión do servizo contratado, mediante os seguintes medios habilitados:
- A través da ligazón de baixa incluída ao pé da comunicación recibida,
- No caso de que o usuario estea rexistrado como membro de Aena Club: Iniciando sesión no portal ou na APP e accedendo á "Miña conta" para xestionar consentimentos, eliminar a conta, actualizar datos persoais ou descargar datos persoais, ou
- Se es usuario convidado: accedendo ao portal https://preferencias.aena.es. Introduza o seu enderezo de correo electrónico e recibirá un novo correo electrónico nese enderezo cunha ligazón onde xa poderá retirar os seus consentimentos, descargar os seus datos persoais, modificar os seus datos ou solicitar a cancelación. O paso descrito anteriormente é necesario para verificar que está vostede a solicitar os seus dereitos desde o seu correo rexistrado e para evitar que un terceiro os exerza no seu nome, ou
- A través do seguinte enderezo de correo electrónico rgpd-derechos-comercial@aena.es (indicando no asunto o dereito que desexa exercitar e, no seu caso, sobre que tratamento dos indicados), dirixindo un escrito ao enderezo Calle Peonías, Nº 12, 28042-Madrid, así como a través do Portal de Trámites e Reclamacións (https://tramitesyreclamaciones.aena.es).
Para calquera dúbida pode contactar co noso Delegado de Protección de Datos mediante o correo electrónico: dpd@aena.es.
O interesado ten dereito a presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de datos (AEPD) como autoridade de supervisión e control en materia de protección de datos no territorio español (www.aepd.es).
8. Modificación da presente Política de Privacidade
Aena resérvase o dereito de modificar a presente política de Privacidade. Aena poderá modificar as presentes condicións comunicándoo aos socios, requisito que as partes conveñen expresamente que se entende cumprido coa publicación das variacións a través do sitio web de Aena www.aena.es ou a través de Aena Club ou calquera outro punto de comunicación de Aena.